آریاناآریانا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

آریانا پری دریایی جزیره زیبای قشم

آریانا،جوجوییییی مامان در سفرش به شیراز

1391/6/24 16:45
نویسنده : مامان گلي
1,331 بازدید
اشتراک گذاری

مرداد ماه امسال یه برنامه ای برامون پیش اومد که یه جورایی مجبور شدیم بریم شیراز ، آریانا اولین بار بود که به این شهر سفر می کرد و خیلی از شیراز خوشش اومد .اقامتمون تو هتل  بین المللی پارس شیراز بود که همه چیزش عالی بود. تو این سفر عمو مهدی و همسر مهربونش خیلی به ما لطف داشتند. همینطورعمو دژبد مهربون و خونواده عزیزش. خلاصه خیلی بهمون خوش گذشت و تقریبا جاذبه های مهم تاریخی و توریستی شیراز رو رفتیم و مامانیی ازجوجوییی عکسای قشنگی گرفت تا یادگاری بمونه .

آریانا ، گیلاس کوچولوی مامانیییییییی تو محوطه ارگ کریم خان سوار شتر و اسب شد و خیلی ذوق کرد. قربووووونش برم من

 

آریانا  در حال اسب سواری

 

یه عکس خوسگل از جوجو در کنار حوض آب در داخل ارگ کریم خان

 

آریانا در وکیل آباد

 

جوجویی تو باغ پرندگان شیراز

 

باغ پرندگان

 

باغ پرندگان

 

عشق مامانی تو محوطه تخت جمشید ، آریانا خیلی از دیدن تخت جمشید خوشحال بود چون تا می تونست شیطونی می کرد و همش این ور و انور می دوید.وقتی تصویر تخت جمشید رو تو تلویزیون نشون میده بالا پایین میپره و میگه من اینجا رفتم .

 

تخت جمشید

 

تخت جمشید

 

یکی از بهترین خاطرات سفرمون به شیراز دیدن عمو دژبد و خونواده مهربونش بود. یه شب عمو دژبد و خونوادش آریانا رو بردن شهربازی و خیلی به همه ما خوش گذشت . چون آریانا از بازی تو اونجا لذت بردو با تیکت هایی که برنده شد یه جایزه هم گرفت.

 

آریانا و شهر بازی

 

عمو دژبد مهربون واسه آریانا یه پتوی خوشگل hello kiitty کادو داد که خیلی ناز و قشنگه . جوجویی هم عمو دژبد رو بوسید و ازش تشکر کرد.

آریانا و شهر بازی

 

یه شب دیگه بازهم عمو دژید ما رو دعوت کرد به نخلستان که یه رستوران سنتی و زیبا با موسیقی زنده بود که اونجا هم واقعا بهمون خوش گذشت ، آریانا واسه عمو جونش کادوی تولد خریده بود و بابایی آریانا به  خواننده رستوران درخواست داد که یه آهنگ خوشگل تولد بخونه و عمو دژبد حسابی سورپرایز شد ، چون نمی دونست که آریانا براش کادو گرفته . خانم دکتر مهربون (همسر عمو دژبد ) و دخترای نازنینش هم واقعا سنگ تموم گذاشتن تا به ما  و مخصوصا آریانا خوش بگذره ،دختر بزرگ عمو دژبد تو حیاط رستوران  آریانا رو برد پیش یه هنرمندی به اسم علی که در کمتر از 15 دقیقه یه کاریکاتور خوشگل از بچه ها می کشه.اینم عکس کاریکاتور جوجو تو نخلستان .

 

کاریکاتور جوجو ووو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سارا
23 مهر 92 9:03
جیگرتو بخورم عشقم منم امروز مهمون لیگلاگت بودم جیگر خاله